Fagor IF-4 S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fagor IF-4 S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

azalaia 19-11-2010
Geschreven voor: Fagor IF-4 S

Ik gebruik deze kookplaat nu een jaar, via internet besteld. Hij is door een erkende monteur op dit gebied geïnstallerd. Dit was verplicht. Ik mocht en kon deze kookplaat niet zomaar aansluiten op het stopcontact zoals je met een gewone alom bekende electrische kookplaat wèl kan doen. En speciaal stopcontact in het onderkeukenkastje is verplicht Dit is specialisten werk. Ga dit niet zelf proberen, maar laat het doen door een vakman.

vonsje 12-01-2010
Geschreven voor: Fagor IF-4 S

Helaas gaf na 12 jaar mijn Siemens inductie kookplaat de geest en moest ik een nieuwe kopen. Een nieuwe Siemens kost minstens 800 euro dus zocht ik een goedkoper alternatief. Ik kwam via wat websites bij Fagor uit. Deze produceren ook inductie kookplaten voor grote merken zoals Bosch, Siemens, etc. maar wel stukken voordeliger. Via een web winkel gekocht, zelf afgehaald & geplaatst. Ziet er perfect uit en functineert uitstekend, beter zelfs als mijn oude Siemens kookplaat. Elke zone heeft z'n eigen timer en hitte indicator. Over duurzaamheid kan ik natuurlijk nog niets zeggen, heb 'm net pas een week.

wambs 09-06-2009
Geschreven voor: Fagor IF-4 S

Geweldige ervaring om eindelijk op inductie te kunnen koken. Wilde het al zo lang, maar onze keuken was nog niet aan vervangen toe. Nu dus wel en wat een genot. Alles kookt heel snel. Op alle kook zones zit een timer, de kookzone schakelt vanzelf uit na de verstreken kook tijd. Het schoonmaken is helemaal het einde. Sopdoekje en klaar is het.